Helgen!

Idag fyller min lilla lillebror hela 22 år. GRATTIS säger vi till honom! Senare bär det även av till Höllviken för att fira honom och äta pappas hemmagjorda wallenbergare (MUMS!) o förhoppningsvis tårta o annat sött o gott!

Hela helgen har varit fullspäckad... Överraskningen igår var en babyshower med fotograf, tårtblöjor och massa bodies o böcker och allt som hör till! Svägis Maria hade dessutom gjort kilovis med supergod (som alltid) mat och bål me massa frukt bjöds det på! Mina fina vänner var där och jag vill passa på o tacka alla som pallrade sig ut till morsan för att delta i detta spektakel. TACK <3
Jag o Linus anlände dessutom i vår nya bil som vi köpte igår förmiddag. Linus e glad och då e jag nöjd. Bilar e lixom inte riktigt min kopp te... En Audi TT i så fall, men kom på sen att det kanske inte skulle va den ALLRA bästa familjebilen ;)

Nu ska vi försöka städa lite här. Slänga i en maskin tvätt och sen dra in till stan för att köpa grejer så att Linus kan tona rutorna på bilen (sånt e visst VÄLDIGT viktigt)

Återkommer imorgon gissar jag, för nu ska helgens sista dag avnjutas... hej hej! 


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

audi tt, en sån ska jag ha- en vacker dag. fan gucke, vi måste fixa körkort så vi kan glida när linus och rasmus sitter med bajs upp över öronen ! :D <3

2010-03-29 @ 09:32:47
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0