Karate kid o jag...

Samsas nu om en kropp! Detta e INTE de lättaste. 2 pers på 158 cm -Ja, ni kan ju själv tänka er! Ella verkar tycka att jag (min livmoder) inte ger henne tillräckligt med plats heller... Eller så ligger hon bara jäkligt obekvämt (kan jag förstå om hon fortfarande kör samma ställning som hon gjort på alla UL jag gjort. benen OCH armarna framför huvudet. Snutta på benet är mysigt tycker E!)
Ella e en livlig bebis. Vilket jag är glad för. Inte sen jag först började känna henne har jag varit orolig över att hon inte levt där inne. Kickar o busar runt har hon gjort varje dag och inte ens nu, när hon inte ska ha så mycket plats att röra sig på så kan hon ligga still. Nope, hon e pigg som en lärka. Hon e min alldeles egna lilla karate kiddis :)

Nu ska familjen sova! Eller, Ja... Ella vill ofta inte sova när jag vill då, men pappa ska vi locka upp ur soffan och få med oss in i sängen. Imorgon kommer kusin-vitamin och ska kolla in vårt crib, så då måste vi va pigga och glada! Då ska vi fika o kränga o tjattra o surra (tummen upp)


Kommentarer
Postat av: Mad

Blir helt nostalgisk när jag läser. Wincent va exakt likadan i magen. Busade runt som jag vet inte vad..

2010-03-25 @ 06:37:01
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0