Linus 25 år!

Idag e ingen vanlig dag. För det e Linus födelsedag. HURRA HURRA HURRA! Alltså -Älskling fyller år idag men firas först på lördag! Tur de, för någon present har jag inte köpt... än :) Ett par extra pussar o nyp i kinden har han dock fått idag :)
Va hos BM tidigare o e visst tvungen o komma tillbaka i nästa vecka o se om Ella vänt sig (för de kunde hon inte avgöra idag) Envis som få e hon, vår flicka... REDAN!
Ikväll ska vi hem till pappsen o käka, vi ska hämta lite porslin och grejer som vi får o sen blir det nog bara en lugn o skön kväll! Dax att åka snart... Ska bara väcka plutten (som somnat i soffan med benen på bordet.. trött-sötis <3)

Kommentarer
Postat av: Gabby

Hej gumman! Ja varför var vi så förbaskat dumma;) haha! Tack så jättemycket & detsamma får jag säga. Nu börjar det verkligen närma sig för oss. Båda mina låg rätt nu sist med huvudet nedåt men de kan ju mkt väl vända sig igen:( Har ett UL-ljud kvar om de inte hinner komma innan dess vill säga, huuuh=) Vi får träffas sen med de små liven;) Kramar till er!

2010-03-10 @ 19:23:03
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

glad att du gillar det. jag gillar också henne, mer & mer. hon var tokvacker i unga år. hon är i och för sig tokvacker nu med. på något sätt känns hon lite skandinavisk. har jag fel ?

jag hjälper dig gärna morsan ! du, jag mejlar en handlingslista till dig imorgon förmiddag är det coolabananer ? xo

2010-03-10 @ 21:13:15
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

GUCKE ! jag sitter här med recept o sådär. har svårt för att skriva en handlingslista när jag inte vet hur mycket det ska vara av varje. Jag jobbar till kvart över 6. du kan ringa sen om du behöver veta ikväll, annars kan vi ju ses i tid imorgon så hjälper jag dig att handla om vi inte träffas ikväll vill säga. <3<3<3

2010-03-11 @ 15:01:04
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0