Lördag!

Sov en massa inatt. I omgångar som vanligt då... men dock!
Nu i eftermiddag kommer Jonas, Linus kompis, hit och så gör även brossorna Lundborg ggr 2 + deras flickvänner Maria och Amanda... Vi 5 - hela gänget minus Linus o Jonas som istället ska på fest ikväll- ska ha film o mys-kväll med käk, gotte o lerre!
Imorgon ska jag o Linus köpa de allra sista till Ella. Efter den rundan är det bara jag som ska inhandla ett par amningsbehår o lite sånt "kul" sen jäklar e vi redo att trycka ut liten flicka :)

MÅSTE leta fram sladden så att jag kan ladda upp lite bilder. Jättetråkigt att jag inte gjort de på så länge, jag vet...
Bara därför får ni en riktigt snygge-bild på Victor (minsting-bror) o Linus när dom dansade loss på Marias 20års-fest i januari!


(Fulla) Knäpp-gökar!


Kommentarer
Postat av: Janni gravid i vecka 36 ♥

Vilken fin blogg!! När har du BF?

2010-03-20 @ 22:45:24
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: mariaohlin

den bilden är priceless !

tack för igår. :) <3

2010-03-21 @ 09:53:17
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0