Mammaledighet!

Nu är jag mammaledig... Tjohoo! Har NOG nämnt de innan förresten ;) 
Vad ska man börja första dagen (imorgon) med då...? Antagligen blir det data-nördande, kanske en tur till försäkrningskassan (som skickade ett näst intill aggressivt brev till mig att dom skulle ta nåt beslut efter de jag skickat in o att jag då hade fel o allt va de va... förstod nada o nothing! Så ett telefonsamtal eller besök ännu hellre är nog på sin plats!) Dessutom måste jag tvätta o diska (vi får knappt använda något vatten för än imorgon -hoppas jag verkligen! för att nåt rör gått sönder, så här svämmar disken över totalt!) O sedan ska jag skriva ut mitt arbete och posta detta till skolan! Skönt att få de ur världen iaf.. Om dom nya bläckpatronerna nu fungerar :S

Nu ska jag kolla klart (?) Wallander och sen nanna kudden! Läser boken "9½ månad" som jag lånat av Sophie och är skriven av Annika Lantz (som hade BF den 16 April -precis som jag, fast år 2006! -Att bebben blev född den 30de istället hoppas vi INTE stämmer på mig däremot!) -Skitrolig e den, så sängen lockar (som vanligt alltså.. haha!)

Natti mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0