"Nääe, jag sover INTE!"

brukar Linus säga (lite halvt irriterad) när hans ögon går i kors och sekunden efter stängs igen... Min man e trött. Väldigt trött! Han somnar dom allra flesta dagarna på soffan efter vi har ätit. Han lovar att säga till innan han somnar som t.ex. ikväll då vi kollar på efterlyst -jag vågar nämligen inte se de själv! Ändå säger han ALDRIG till o ger sig knappast då jag väcker honom o frågar om han ska sova vidare.. "Jag sov inte, jag bara vilade ögonen" (Jojo -de tror jag VERKLIGEN på! Speciellt när han börjar snarka. Då e de faktiskt rätt svårt att tro att han bara "vilar sina ögon"...)
Lilla hjärtat mitt, jag undrar var tröttheten kommer ifrån... Han har alltid varit den pigga av oss två! Innan brukade han sova en 5-6 timmar per natt på vardagarna och tog igen sig på helgerna med att sova en stund längre. Såhär har jag däremot ALDRIG sett honom. Han e helt slut...
Men jag låter honom "vila ögonen" för när Ella kommer så kommer vi varken få vila några ögon eller öron. Så de e väl lika bra att låta honom "ta igen sig" nu!
Jag e bara lite orolig för honom. Att det verkligen ÄR någonting! Eller kan man bara va trött... Bara "sådär"?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0