Onsdag!

Tvätten ligger i maskinerna o jag bara väääntar på att denna ska bli klar! Ska sen ta mig in till stora staden för att träffa morsan o käka lunch, kanske hinna handla lite grejs till Ella o sen klippa mig!
Min mage värker idag... inte kul! Tror de e kan va så att jag e hungrig. Fick bara i mig et par skedar yoghurt innan jag märkte att jag nog inte alls borde ätit av denna... BLÄRK!

Jag funderar en hel del på vad man behöver ha med sig in på förlossningen. Bara en sån sak som jag o mamsen disskuterade igår va den så kallade "patientbrickan"... vem fan har de nu för tiden? -Som tur va så kom vi fram till att ett leg nog räckte och att dom nog inte skickade mig till en födsel hemma utan hjälp om jag nu inte skulle ha någon sådan (patientbricka alltså)
E de nån som har en bra lista eller nåt på vad man borde packa med sig? Hur mycket kläder ska man ha till sig själv o till lillan? Klart man (mannen alltså) kan åka hem o hämta om det skulle vara något man saknade, men vill ju inte komma in där o va helt totalt lost!

Nu ska jag mejka fejjan, borsta ut håret o övertala maskinen med tvätt att bli klar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Legitimation och journalen som du får av din bm är allra viktigast.

och nu säger Oliver att jag får fortsätta listan ikväll, för han vill leka!

2010-03-17 @ 11:13:32
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor/Kim

Finns lite tips på Familjeliv "packningslista förlossning".



http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b115283.html.



Du kan kanske dra ifrån lite ... ;-). Puss

2010-03-17 @ 12:43:51
Postat av: carolina

hej hej...

du bör ha med dig din patientbricka... du måste ha de och ditt leg... så rekomenderar dig att gå till din vårdcentral och fixa en ny..går snabbt att fixa :) du får de samma dag som du är där..

kram kram

2010-03-17 @ 20:39:53
URL: http://www.lillamagen85.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0