Plötsligt händer de!

Dagen blev trots allt mycket bättre! Tiden på praktiken fullständigt flög iväg o buketterna blev faktiskt riktigt fina idag! När jag dessutom kom hem till gamla lägenheten o hittade ett brev från csn där det stod att jag inte kommer att behöva betala tillbaka NÅGOT (och jag sparat undan ett helt studiebidrag på 8140 kr) kunde jag inte låta bli att hoppa runt lite (väääldigt lite! Ville ju inte att grannarna skulle komma upp o undra om vi hade en elefant i lägenheten eller vad fan som hände) av glädje!
Snacka om en "plötsligt händer det-upplevelse"! Jag borde nog verkligen gå å köpa en lott, för så här har jag aldrig varit med om att csn behanldat NÅGON som fått ut för mycket i studiebidrag!
Till mitt försvar (finns alldeles säkert dom som läser o tycker att det är för jävligt) så har jag fortfarande praktik och slutar från och med fredag! Iom att csn betalar ut i förskott fick jag hela bidraget förra månaden (då jag borde fått för 2 veckor mindre)
Att jag dessutom skickade in personligt brev till csn, en kopia på mitt läkarintyg och ändrings-blanketten gjorde att ag trodde csn kanske kunde va snälla och bara kräva mig på halva summan, men IKKE! Jag behövde inte betlala något iom att det enligt som var dom som gjort fel... HEeeeLT okej för mig!

Linus e o hämtar låne-soffor och sen ska vi äta planka! Fira min pojk en dag tidigare tänkte vi! SuperMYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0