Shop til you drop...

Nu har vi äntligen kommit hem... Halva IKEA shoppades upp av mig o Linus, Netonet likaså, och sen hjälpte Jocke, Linus kompis, oss att bära upp alla grejer till lägenheten. Fy fasen va trött jag e nu. Höfterna o ryggen känns som en 124-årings och detta även om jag knappt hjälpt till något! (Det räckte med att vandra de 300 milen som Ikea är långt, uppenbarligen!)

Snart blir de sängen o boken. Imorgon blir de praktik och sen skriva på arbetet. Linus ska försöka tvinga med nån kompis till lyan o skruva möbler så vi någonsin blir klara med det, och så jag dessutom bara kan lägga ner hela eftermiddagen o kvällen på att skriva, skriva, skriva... Måste bli klar med denna skiten nu. Men "skiten" blir fin, de kan ni tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0