Shopping!

Shoppade ungefär upp halva Center Syd idag när vi handlade till mitt hjärta... Va som sagt hos pappas sambo Anna som äger "Märkesmagasinet" där vi handlade 4 par byxor och en hood-tröja till Linus. Medans Anna lade upp byxor och fixade stack vi vidare in på MQ och bytte en tröja. Dessutom kom vi även ut med 2 par skjortor till Linus och 3 par strumpor (tjohoo :P) till mig!
Linus fick även 6 par strumpor av Anna när vi kom tillbaka till hennes butik. När hon mätte upp hans jeans såg hon hålen i hälarna och tyckte nog de va dax för lite nytt även där... :)
Konstigt nog kände jag mig inte ett dugg nedstämd, utan snarare tvärtom, när vi åkte därifrån. Linus va glad och eftersom han nog sist köpte kläder ungefär när jag gjorde de (förra sommaren?) så förtjänade han var enda litet plagg!
Jag däremot väntar o lägger just nu "min" del till Ella. Känns mycket roligare att handla små söta bodies än att shoppa stora tält till stora, tjocka magen... Jag väntar med att handla till mig själv till det att min kropp iaf "gått tillbaka" lite...

Nu ska vi käka kvällsmat. Lax o ris står på menyn!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

wooow, en typ ny och fräsch lajne :D vårfin, hihi

lyckades han byta tröjan på MQ utan kvitto ? eller det var kanske inte den han fick av oss som ni bytte ? jag tar i alla fall med kvittot på lördag... :)

2010-03-18 @ 20:24:16
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Gabby

Haha håller verkligen med dig, det kändes väldigt lustigt att sitta där & ha en massa vittnen över sig:) Skönt att ha det gjort iaf. Ja jag har börjat få väldigt mkt mer ont i ryggen och det liksom strålar neråt:( gör spec ont när man suttit eller legat ett tag. Ge oss april NU=) Vad hittar du annars på om dagarna nu? Kramar till er=)

2010-03-18 @ 20:58:02
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0