Sjukling...

Lilla älskling e sjukis :( Ligger fortfarande o sover inne i vår säng. Tycker faktiskt synd om honom... Han e aldrig sjuk o även om han e de så går han alltid till jobbet, så när han idag kröp tillbaka i sängen o sa att han inte skulle gå för att han mådde dåligt blev jag nästan lite orolig. Vad har hänt? Antagligen mår han verkligen kass, stackaren!
Imorgon ska jag o Ella iväg o se om hon velat vända på sig, hoppas o tror att hon gjort det nu fakiskt, hon ville nog bara va lite senare än dom andra bebbarna, för att utmärka sig eller nåt :)

På lördag ska Linus iväg på fest o jag sitter o funderar på vad jag vill hitta på. Tjock o tråkig som jag e vill jag nog va hemma, men inte själv... Funderade ett tag på att ha babyshower, men undrar vem jag ska bjuda, vad vi ska göra och om jag orkar ställa till med värsta grejen.. Hmm, får se!

Kommentarer
Postat av: Viktoria syster

kim och Kaj ska ju åka skidor och jag tänkte ha lite tjejer hemma hos dom och förfesta så om du villl kan du komma och vara med oss? :D

2010-03-15 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0