Soffor!

Tjohoo! Vi har nu soffor... 2 stycken till o med! Inte vår egen som inte kommer för än i vecka 14 (svär lite för mig själv) men det är iaf soffor! Brossan Victors brutta Amanda har lånat ut sina och det tackar vi ödmjukast för!
Sängen är nu ställd och färdigmonterad i sovrummet (o där ska vi alltså sova i för första gången i natt) -I like! För även om de e mysigt att somna framför tv:n så e stora-rummet inte det ultimata att sova i (den franska balkongen + den galna grannen som lyser med ficklampa = Känns inte JÄTTEbra at gå upp i underkläder på natten om man måste på toa)
Linus har somnat framför fotbollen som går på 6an o jag sitter o halvsover jag med faktiskt (Vet inte ens riktigt vad jag skriver...) så kanske de e dax att borsta av tänderna, tvätta av sminket o hoppa ner i sängen.. Blir trots allt en RÄTT så tidig dag imorgon!

3 dagar kvar på praktik -Sen mammaledighet! Ofattbart ju!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

håller han fortfarande på, grannen ?

2010-03-10 @ 07:55:11
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Men då måste vi träffas och mysa en dag ju! För nu är vi pigga och på benen igen :)

Måndag kan vi inte. Och jag vet att det kommer massa tider som vi ska på sjukhuset förmodligen nästa vecka. Men vi kan ju höras :)

kraaam

2010-03-10 @ 14:30:10
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0