Sol o te!

Underbar dag som spenderades tillsammans med Madde, hennes lille son Wincent och Jessie sittandes i solen utanför Jessies place... Wincent lekte först och tog sen en tupplur medans vi tanter (!) drack te, (jag) kaffe (Madde o Jessie) o käkade mackor... Himla mysigt :) Dessutom fick jag te (hallonblad så Ella ska ploppa ut nån gång) och en liten antecknings-bok av Maddo (tack tack!) Nu jäklar ska vi sörpla te här hemma :D

Linus har varit duktig kille. Varit hos tandläkaren och optikern idag. Lagade o fixade med tänderna, ska dessutom dit igen på torsdag och sen 2 ggr till. Jag blev däremot mycket förvånad över priset... trodde de skulle bli DYRARE (Alltid bra när de e på de hållet ju!)
Dessutom blev synundersökningen en otroligt billig historia... Man fick ju iofs betala för själva undersökningen, men några glasögon behövdes de inte. Läsglasögon i så fall, men inget annat. Helt underbart bra ju!

Imorgon väntar tandläkaren för mig (snälla Ella kom NU så mamma slipper läskiga tandläkaren imorgon) bokade om tiden som jag fått den 14de och "som tur va" hade dom en redan imorgon... JÄTTEbra ju :S Att man dessutom ska sitta på en svettig buss till Höllviken gör inte det hela mer intressant precis, men men, de e lika bra att bara få de gjort bara...

Ikväll kommer kanske Linus kompis Jocke hit en sväng, men annars blir de lungt. En tvätt ligger i maskinen och en lång dusch ska jag avnjuta sen... Låter som en rätt bra tisdag, va? :)



Fortsätt gissa... Kan ju inte ha "tomma datum" -Då kommer ju envisheten själv (Ella) komma just på denna dag!
GISSA GISSA GISSA!!

10/4 Jessie
11/4 Åsa
12/4 Morbror Rasmus
14/4 Kajsa
16/4 (BF) Pappa Linus, Mormor Kim, Maria, Hanna
17/4 Morbror Victor, Sofie
18/4 Kaj, Tezz
19/4 Alex, Madde, Najla
20/4 Mamma Jag, Elin A
21/4 Malin
23/4 Anna, Moster Vicky
26/4 Morfar Bill

Kommentarer
Postat av: Mad

Var går Linus hos tandläkaren? Jag behöver en billig en;)

2010-03-31 @ 16:28:50
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0