Tisdag

Släpade mig upp ur sängen halv 9. Klockan 9 skulle hyresvärden komma och sätta upp garderobsdörrar nämligen. För ovanlighetens skull va ju något fel och denna gången var det visst måtten... Han skulle tillsammans med sin kollega komma tillbaka imorgon o fixa något tillfälligt (SUCK!)
Nu blir de stan och träffa Jessie, Madde o liten Wincent. Efter de hämtar Linus upp mig o vi ska försöka komma fram till vad han kan passa i för glasögon (!) -Jepp! Vi ska till optikern. Tandläkaren o optikern på samma dag, jag börjar minsann (efter 14 månader men dock) få pli på min man!

Ännu en har lagts till på listan... fortsätt gärna gissa! :)

10/4 Jessie
11/4 Åsa
12/4 Rasmus
14/4 Kajsa
16/4 (BF) Linus, Mormor Kim, Maria, Hanna
17/4 Victor, Sofie
18/4 Kaj, Tezz
19/4 Alex, Madde, Najla
20/4 Jag, Elin A
21/4 Malin
23/4 Anna
26/4 Morfar Bill

Kommentarer
Postat av: Syster Vicky

Jag tror Ella kommer den 23/4 :D

2010-03-30 @ 12:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0