Beslutsångest!

Har nada pengar att lägga ut på dop-kort -Ska ju självklart göra dom själv, men behöver material! Vet dessutom inte i vilken stil jag ska göra dom, i vilka färger, om jag ska göra alla för hand eller kopiera upp...Måste dessutom göra dom snart!!
Vilken beslutångest jag har över detta! Låter konstigt, kanske, men sånt här e viktigt för mig...
Jag funderar på att skriva ett kort för hand, kopiera upp det och sen klistra över dom på nåt fint papper, fixa o dona lite i scrapbooking-stil o sen skriva alla kuvert för hand... När jag ska ha tid med detta?? -De undrar jag oxå!!

Någon som har förslag? Jag sätter alltid min egen prägel på korten, men gillar att insperaras :)


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

vännen, vad heter han som är är känd för sina kändisfester och särskilt inbjudningskort. jag tror till och med att han har släppt en bok...tror han heter Michael Bindefeldt, googla honom. där kanske dyker upp lite inspiration. annars tycker jag att du ska go for it med spets, lite rosa eller kanske gult...det blir ju ett sommardop. jag tänker enkelt... gult papper som bakgrund, och på insidan ett fint vitt papper med struktur som man kanske klipper taggigt i kanterna. något spetsband och sen skriver du så fint som du alltid annars skriver ! eller så tar vi alla bebisbokmärken jag har så får alla ett personligt. jag har nämligen hittat mina bokmärkesalbum :O och vad ska jag med de till ? <3

2010-05-28 @ 08:37:24
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0