BVC nästa...

Jag e nog BVC's sämsta besökare.... Inte nog med att jag inte kan någonting o har 300 korkade (?) frågor varje gång så har jag även lyckats med att:

1. Inte ha mitt nummer på hitta/eniro så dom fått tag på mig -Jag ringde 8,9 dagar efter Ellas föddes o då berättade hon jag nu går hos att hon förgäves försökt få tag på mig i en hel vecka (mina gamla nummer stod nämligen med!)
2. Komma försent alla (!) gånger jag varit där -bara några minuter, men dock!
3. Ställa in ett besök
Dessutom har Ella:
-Kissat ner hela skötbordet första gången vi va där
-Skrikit till förbannelse andra gången vi va där... (Till slut fick jag till o me gå ut o ge henne mat)



Undra vad vi lyckas med denna gången...! (Tänkte iaf lyckas va i tid för en gång skull!)

Kommentarer
Postat av: Mad

Hej hallo!

Är ni redo för oss imorgon? Wincent hostar lite grann. Mest nattetid. Vill ni ses ändå? Eller ska vi skuffa på det igen?

Kram

2010-05-11 @ 18:31:13
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0