De går bra nu...

2010 är verkligen inte Sveriges år. Varken fobolls-vm eller någon schlager-final är vi med i, och jag måste erkänna att jag tycker det är för jävla tråkigt... :S

Fotbolls-somrar är ju underbara, även om man som jag inte ens e speciellt intressead av själva fotbollen! Hela sverige lixom "förenas" o blir vänner för en kväll (eller 2 eller 3, -beroende på hur många matcher dom vinner!) o känslan i kroppen är varm, ölen kall o man är bara sådär härligt "sommar-lycklig" -Tills de att dom åker ut, då -för vinner, de gör dom ALDRIG! Samtidigt e jag som alla andra svenne-bananer och tror fortfarande att vi kan lyckats (Jag menar "Hallå! -De gick ju sommaren 94, Sommaren svenskarna 4ever kommer leva på, -så då går de väl igen..?!) Tråkigt att man får vänta hela 2 år (förhoppningsvis) till innan de blir fotbolls-jippo igen...

Anna Bergendahl ska vi inte snacka om... eller de ska vi, för hon gjorde enligt mig (såg iofs bara drygt halva) inte något bra framträdande igår, och jag va rätt säker på att hon inte skulle gå vidare. Låten e bra tycker jag. Däremot "kom den inte fram" igår. Tråkigt, men sant -Sverige är, för första gången någonsin, inte i schlagerfinal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0