Ella-gnälla

Ella, eller rättare sagt "gnELLA" har varit igång idag...
Hela dagen igår va hon sovandes, jag blev så klart nojjig, tog tempen o kollade henne hela tiden, men hon andades och vaknade och åt, vi bytte blöja och hon va nöjd o glad (och sen sovandes igen) så de verkade inte va något att oroa sig för...! Idag har det varit precis tvärtom. Små, korta stunder har ögonen slutits på lill-skiten, men de har räckt att man rört på sig eller försökt lägga ner henne för att hon ska vakna o bli skit-förbannad!
Hon har ätit, rapat, ätit igen. Vi har haft henne i famnen, gått runt, suttit still, lagt ner henne, bytt på henne, gett henne nappen, tagit ut nappen (eller hon har spottat ut den rättare sagt) och allt de där andra som kan tänkas göra för att hon ska bli nöjd, men förgäves... Då ögonen i princip går i kors misstänker jag att snuttan e trött, men varför vill hon då inte sova? S-U-C-K!!!


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

jag tror att hon saknar sin morbror rasmus och maria ! vi kommer snart och gullar med henne, hihi ! pussa på lilla dosckan från mig :) förövrigt, detta tål att upprepas...saknar er ! <3

2010-05-08 @ 21:18:43
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0