Familjen "vi-vägrar-sova"...

Äntligen sover fis-bebbe och så gör även hennes far... Men det vägrar han att erkänna, knäppisen...!! Jag förmodar att "jag sover inte alls"-snacket beror på att favvo-laget Barcelona spelar o jag innan sa att "om han tänkte sova så ville jag kolla på något annat..." -Alltså sover han INTE!!
"JAG SÅG" utbrister han när jag väcker honom och berättar att Barca gjorde mål.. (Jo, säkert att han gjorde, då hade vi garanterat fått en reaktion) Men jag låter matchen på tv stå på, Ella sova på sin VAKNA pappas mage och jag passar på att njuta av några bitar gotte, ett kallt glas vatten (vatten som stått i kyl e något av de godaste som finns ju! -E man vuxen eller bara gammal om man tycker detta??) o läser lite bloggar. Snart kallar sängen även för mig, o Linus kommer förmodligen envisas med att spela Xbox, detta resulterar att jag när jag går upp inatt för att göra Ella-käk får stänga av tv:n, släpa upp min man och sen imorgon få höra "Fan att jag sova bort hela Barca-matchen. Kunde du inte väckt mig?" eller något liknande... :) Han e knäpp, min make (nej, inte make. bara säger så ibland!) o de e en stor anledning till varför jag älskar honom så mycket <3 <3
































-Far och dotter "sover INTE!"


Kommentarer
Postat av: Mm

Hahaha! Det DÄR känner jag igen. Min "make" gör likadant=) Fast fotboll brukar han inte somna till. Men det har hänt.

2010-05-10 @ 07:33:53
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0