Helgen!

Myspys o grillkväll i höllviken i fredags. Massa olika Köttsorter o korv, bakad potatis, tzatziki o sallad krängdes innan vi gav oss på rabarber-pajjen o jag bestämde mig för att ta en extra bit och satsa på beach 2011 istället för 2010 (Då kan jag ju gotta mig hela sommaren o sen kränga julbord till vintern o istället börja me bantningen först efter nyår... Låter bra för mig -som gillar att skjuta upp saker :P)

k
-Hemma hos Daddy (i påskas)

Lördagen startade rätt tidigt. Födelsedagsfirande för Felix uppe i perstorp. Ella blev nästan kvar då faster Linda inte ville släppa henne från sig :) Vi körde sen vidare och hämtade upp en bärsele hos Linus pappa.
Väl hemma hoppadde jag in i duschen, gjorde mig iordning o åkte efter lite tårar (de trodde jag inte jag skulle, men gråten kom då jag pussade Ella hejdå..) in till stan för att käka på möllan med Kussi, Magda, Marlene och Eva. 2 cider o en "sommar-drink" slank även de ner innan jag klockan halv elva (HALV ELVA! Då hade jag knappt börjat gör mig iordning för att gå ut förr i tiden) bestämde jag mig för att dra mig hemåt!

 
-Familjen Hyllander/Samevall (minus lilla Matilda o plus liten Ella.)


Idag tog jag o Ella-älskling lång sovmorgon. Har inte gjort mycket alls o planerar inte heller att göra det! Linus e hos pappa i höllviken o skruvar på bilen, o även om Linus tycker de e mycket roligare att köra pappas bil så hoppas jag på att han kommer hem med vår egen... Jag vill ju ha min Linus hemma!


-Så söt när hon sover <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0