Måndag!

Fick besök av Sofie och hennes 2åriga systerdotter Tyra idag. "Illa" som Tyra sa blev otroligt poppis i Tyras ögon och hon ville hjälpa Ella med "bappen" hela tiden... (det vill säga ta ut den ur munnen på henne för att sen stoppa in den igen -Hon fick stoppas, men när Ella tappade den fick hon ge den till henne igen, dessutom snackade hon en massa med henne och klappade fint. Ella verkade nöjd. mysig o glad va hon när hon låg i sitt gym o lekte :))

Ella sov gott i vagnen när vi va ute och handlade, detta fortsatte hon med även sen när hon kom hem. Jag lagade mat, vek tvätt, fixade o donade. Nu håller jag alla tummar som bara går att denna procedur upprepas inatt då natten till idag inte var den bästa... men även om Ella vaknade varannan timme så kunde jag inte låta bli att njuta när hon klockan halv 6 imorse satte igång att le o "snacka" med mig genom sina glädje-tjut. Älskade gullegris, alla världens bekymmer verkar försvinna sekunden du ler åt mig <3

L kollar fotboll på tv. Ella ligger i min famn o boxas. Familjen e samlad o jag kan inget annat än att glädjas över min underbara tillvaro...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0