Ny design...

Fan! Måste verkligen skaffa ny design på bloggen... Iom att jag inte är proffs på detta och inte har något program som jag kan fixa bilder o text i så kan jag inte ens göra en header..
Maria har fått uppdraget men undrar hur jag vill ha de -O jag har inga ideér! Har ni några tips? Jag vill såklart ha en bild på Ella, en på mig o kanske en på Linus. Det ska vara stilrent men presonligt... Färg? Ingen aning! Vill ha en NY färg iaf. Någon som kanske passar bättre när man lägger in bilder. Svart/vitt? -För tråkigt? Favoritfärgen e grön, men vill inte ha de "rörigt" -Detta e inget lätt uppdrag, inte...

Kommentarer
Postat av: Sophia

Om du favoriten är grön, kan du hålla allt i grönt, fast olika nyanser. Fortfarande stilrent och enkelt. Förutom bilderna, illamående behöver ni inte se ut ;)

2010-05-03 @ 15:16:41
URL: http://barasophia.se/
Postat av: mariaohlin

björnen, jag fixar när du bestämt dig. jag kan tipsa dig om att välja ut bilder först :) då kan du dels se vilka toner bilderna går i, plus att du kanske kan få en uppfattning om hur headern och resten av designen kan se ut :)

2010-05-04 @ 07:50:15
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0