Onsdag...

E de väl?? Dagarna fullständigt flyger förbi!!

Ella o jag började morgonen med att fuska. Efter att Ella envisats med att vakna en gång i timmen i 4 timmar la jag till slut upp henne på bröstet och "halv-satte" mig upp och sov. Så sov vi i 3 timmar innan JAG vaknade och ville gå upp! Underbart skönt var va de va!
Malin o Oliver skulle egentligen ha kommit hit idag, men då O varit sjuk o enligt Malin inte va sig själv imorse så ville vi inte chansa. Istället satsar jag o Ella på en långrunda med lite musik i öronen och kvicka steg för att bränna lite fläsk.

Kul att ni (en iaf) uppskattade min "matsedel"!
Självklart ska jag fortsätta med detta. Att jag skriver ner de på bloggen för att kanske ge er ideér oxå gör ju bara att jag kommer hålla denna nya "regel" ännu bättre! -Nu e de bara godis, läsken o resten av sockret (och med detta, även ett x antal kilo) som ska försvinna, så e vi SUPERnöjda :)

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

snäckan, fortsätt med matsedlarna ! så kan jag bara copy-paste'a in det i vårt lilla hushåll. grymt oekonomiskt att småhandla har jag insett !



jag ringer sen love !

2010-05-26 @ 17:55:54
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0