Rent!

Jag älskar när det e rent... När de e nystädat, nytvättat, när man e nyduschad, det luktar gott och allt står/ligger på sin plats... Tyvärr är det ju sämre med detta efter att Ella kom till vår värld. Fågelungen vill jämt vara i famnen på mammi o eftersom vi inte än (det är på g) införskaffat en bärsele så kan man bara stå å titta uppgivet när dammråttorna rullar förbi!!

Nu e det iaf nystädat. Linus tog tag i detta direkt när han kommit hem. Så jäkla skönt. Nu ska jag bara städa toaletten så e allt fixat (förutom att vi FORTFARADE inte packat upp alla lådor, målat garderoben o fått fram alla kläder, då!!) LÄTTNAD tror jag denna känsla kallas...

Kommentarer
Postat av: carolina

hej fanny.. jätte fin förlossningsberätelse:)

Jag håller med .. det finns inget bättre en när det är rent..

Hoppas att du mår bra och är happy med bebis:)

2010-05-21 @ 12:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0