skratt o kräk-morgon!

Låter de märkligt? -De e de kanske, men Ella har kräkt ner 4 bodies på 2 timmar nu imorse, samtidigt som hon har varit på världens super-humör! Klockan 9 gav jag upp och steg upp från den ned-kräkta sängen o fortsatte tillsammans med liten bebis ut i soffan. Nu sover hon igen och jag hoppas på att lyckas få lite gjort innan vi beger oss ut på promenix (som slutar på ica o inhandling av veckans käk...)


Min "planera-vecka-för-vecka-och-laga-mat-varje-dag" har gått kanon! Budget är gjord och recept googlas varje söndag. Denna vecka planeras följande:

Mån. korv och makaroner -check!
Tis. fläskpankaka
Ons. spagetti och köttfärsås
Tors. hemmalagad fiskgratäng
Fre. grillad entrecöte och potatiskrocketter
Lör. kycklingklubbor och potatisgratäng
Sön. hemmagjorda hamburgare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en inspirerande veckomatlista hoppas på en till nästa vecka för jag har alltid problem att komma på middagar.

2010-05-25 @ 13:16:27
Postat av: Mad

SNÄLLA Dela med dig av detta till mig! Jag vill föjla samma deal! När ses vi btw?

2010-05-25 @ 16:53:12
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0