Tisdag

Jag älskar att planera, och när jag väl gör det så gör jag det till 100%! Något som irriterar mig då är när folk inte kan engagera (stavas de verkligen så??) sig i det jag gör!!! (Men iofs så måste jag erkänna att jag blir arg o irriterad om någon väl lägger sig i och sen inte håller med mig!!)
Just nu planeras Ellas dop... Inbjudningar, mat o allt annat som ska ordnas. Tips, någon??

L e kvar på jobb o skruvar på ena av bilarna.. Blir förhoppningsvis (efter 1 år!!!) klar med den idag -de e iaf vad han sagt till mig! Sen ska den satans bilen skickas åt skogen, de e en sak som e säker!! Jag har varit ute med Ella idag. Gick o gick o trodde ett tag att jag inte skulle hitta tillbaka, men de gjorde vi -tack o lov!! (Hade dessutom knappt något batteri på mobilen, så va lite orolig där ett tag...!) Handlade sen mat för hela veckan (nästan) o blir så nöjd varje gång jag inser hur billigt vi kommer undan på detta sättet. I LIKE!

Nu verkar liten fis-bebis vakna här i famnen. Dax för mat och mys!



Kommentarer
Postat av: Mad

JA vi kan på fredag! Wiho!! =) Men ses gärna nästa vecka också=)

2010-05-25 @ 19:22:32
URL: http://mamamad.se
Postat av: mariaohlin

laura är det ! :) Puss

2010-05-25 @ 20:24:22
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0