Tisdag!

Vilken natt vi haft... -Ella bestämde sig för att inte sova mer när klockan va 4. Att hon dessutom gnällde, åt och spydde om vart annat gjorde inte saken bättre... 2 örngott, 2 bodies, ett lakan och ett linne senare fick vi sova igen... Klockan va 7(!) o jag va lagom irriterad!

Idag beger vi oss till Höllviken för att fira pappas sambo Anna som fyller år. (Hoppas inte hon lyckas hitta till min blogg nu bara, de e ju överaskning...) Har innan idag haft besök av Tn o Martin och imorgon kommer kussi hit!
Älskar att jag får så mycket besök nu, för än har vi inte vågat oss på en buss eller tåg... e vi löjliga? (eller bara försiktiga?) Hur lång tid tog de för er mammor att ta er ut längre rundor? Jag e nervös över allt man ska ha me sig, allt man kan behövas göra och att bara klara av det. Tips???


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!



Grattis till er lillaflicka,tänk att vi födde dagarna efter varandra :)



Jag gav mig ut på egen hand när hon var 5 dagar gammal, det går hur bra som helst. Det gäller bara att behålla lugnet när något händer och tänka på att man klarar det för det gör vi ju faktiskt :)



Lycka till med allt!

2010-05-04 @ 18:53:58
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen
Postat av: Mad

Jag kan tipsa på fredag;)

Du ska ge dig ut när du känner dig redo. Blir det kaos när du åkt en hållplats, ja då går du av och testar en annan dag. Man ska följa sitt hjärta och sin magkänsla. Är du redo? Är Ella redo? Ja du vet Fanny, va jag menar. ;)

2010-05-04 @ 19:11:25
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0