Dagens planer o ikke-planer!

Jag o Ella ställde in planerna o stannade hemma idag. Ont i magen hade jag när jag vaknade. Mådde dåligt o ville inte smitta i onödan -om de nu skulle va något som smittade! Bättre nu. Mycket bättre! Har passat på att sova lite extra. La mig o Ella i stora sängen o vaknade med en liten hand på min arm, en liten öppen mun o stängda ögon. Glädje o lycka va första känslan. Fina underbaring-Ella... -Hur kan jag haft sån tur?
Linus slutar förhoppningsvis lite tidigare idag. Kanske en timme tidigare kunde han komma hem... Ikväll åker familjen o hälsar på Rasmus, Sophie o mini-Julian (som för övrigt blir 3 månader idag!)

Imorgon hälsar vi på Mormor o Morfar. Ska även försöka städa lägenheten. På kvällen blir det nog lite middag o häng med grannarna. -Vi har blivit dåliga på de sen somaren tog slut... Söndagen e oplanerad. Näst intill, iaf! Amanda svänger nog förbi o snytar en kopp kaffe, träffar Ella. Har inte setts på jättelänge... inte sen Ella kom, faktiskt!






-Bilder från igårkväll. Ella i jul-insperarad pyjamas, Jag i nya skjortan. Förmodligen ser jag likadan ut ikväll... öronhängena e iaf redan på -leggingsen lika så. Toffsen e redan upp-snurrad o skjortan e framtagen (inte undanstoppad, rättare sagt!)


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor/Kim

Vilken fin skjorta du har Fanny! Du klär ju jättebra i rött (vilket jag har för mig att du sagt att du inte gör. Helt fel!). Wow, här syns verkligen vilka (ärliga?) blå ögon Ella-Bella har. Älskar er! Puss

2010-11-13 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0