Efterlängtat besök o efterlängtad pippitröja!

Helgen e här. Idol, kinamat o en urmysig dotter tillbringade jag o pappa L fredagskvällen med.

Lunchade på Entre med Petra o Neo gjorde jag innan idag. Drack den där super-juicen med kanel från redfellas och handlade lite små-grejer -bla en sån där "krage" (typ vi-har-klippt-av-en-polotröja-för-att-småttingarna-inte-ska-frysa-om-halsen-påhitt") Den ska jag byta nästa gång jag e där. En tråd hade gått av och början till ett hål hittades -tyvärr såg jag inte detta för än jag kommit hem. Men ändå! Jag ska banne mig byta den. -Jag brukar va för lat för sånt annars...

Imorgon Perstorp. Träffa faster Linda o kusinerna bus. L's mormor ska vi med hälsa på. Ella ska få sin efterlängtade pippi-tröja (växte ur sin första på 2 sekunder o mamma grät när hon insåg -o Pappa L sa till henne- att stickad magtröja inte va ett allternativ) På kvällen blir de förmodligen lugnt. En heldag av bus gör säkerligen, om inte ella, iaf hennes föräldrar, jävligt trötta!


-Jag o bästaste Pappa L på Lets go förra lördagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0