Hur gör vi imorgon, Agge?

Idag har mommo varit här. Vi hängde inomhus. -i kylan! Våra element jobbar för fullt men golven e iskalla. -Speciellt i köket! De drar in under diskmaskinen och vi har för tillfället fått placera badrums-mattan där... -Inte jättesnyggt måste jag erkänna! Ingången till oss e dessutom helt igensnöad. Går INTE att komma ut utan att förfrysa fötterna (du får nämligen in snö i skorna även om du har knä-höga stövlar.) Inte lättaste saken att få ut vagnen heller...
Hur jag gör imorgon vet jag inte än! Det enda jag vet e att jag just nu saknar jag att bo i stan. -Att kanske bara behöva ta en endaste liten stadsbuss för att komma till målet. Snön gör allt så mycket svårare -speciellt med vagnen! Vi får helt enkelt höra med Agge. -Se vad hon har för planer o ideer!


-För några få veckor sen... Ett Malmö o en Agge-dejt utan snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0