Sjusovare...

Ella sov hela natten trots att hon somnade så tidigt igår. Jag däremot hade svårt att somna.. Jättesvårt! Resultatet blev att då jag va helt slut då väckarklockan (Ella) ringde.. -Fick för mig att klockan va halv sju! (Varför vet jag inte... -dröm?) Mumlade för mig själv att "Inte än Ella. Inte nu!", Men ångrade mig då jag gick upp o såg att klockan stod på 8.20 -Blev piggare på direkten. Tacksam blev jag oxå! Tacksam för att min dotter som jag. Som inte gillar att gå upp för tidigt. För att hon inte e en "Alvin" (hennes kusin) som stiger upp vid 4-5 på morgonen (all cred till dig, faster Linda)

Maggan kommer vid lunch. Blir väl inomhus-aktiviteter iom vädret. Hoppas även jag får tid att duscha innan... Håret e i stort behov av rengöring! Vickan kommer vid 5. Innan de ska de packas o fixas! -Mycket att göra idag, alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0