Stor mff-dress o julklappar!

Visst hade jag rätt! L kom hem me sötaste mjukisdressen till lillskrutt efter matchen igår. Tyvärr har Pappa L ingen koll o köpte storlek 86...
Jag: Ella har st. 74 (snart) st. 86 e för 1½åringar!!
L: Näääe, men kan hon inte ha den snart ändå?
Jag: Nej.

Imorgon ska den bytas mot en mindre. Jag o Aggos ska till stan på vår vanliga tisdags-dejt och jag tänkte att vi kunde svänga inom shoppen då! (Går de bra, Agge?) Venessa möter hon även upp oss efter hon slutat plugget! Ska kolla lite jul-saker. Pynt o saker till kort o sånt... Julklappar vet jag inte hur vi gör med än.. -Som förra året? Julklappslek för dom vuxna o klappar endast till dom små? (fast sen får vi ju ändå alltid något av både mamma, pappa, mormor o morfar och farmor) Tyckte jag va hur bra som helst!! Om jag o Linus ska handla presenter till båda våra släkter skulle vi behöva va miljonärer!


-Söt men stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0