Helgen!

Helgen började med en fredagskväll hos Sophie o Rasmus. -Indiskt, vin (ett halvt glas) öl (inget glas) paj o godis mumsade vi i oss! Idol såg vi oxå.-Jag, Sophie o Rasmus då! När barnen hade somnat valde (eller råkade) Linus följa deras exempel, nämligen. -Däckade på soffan! Vi lät honom sova. Rasmus e trots allt hans bästa kompis, å hos bästa kompisar får man sova, tyckte vi!


-Jag, Sophie, Ella o Julian. Linus, Rasmus o även här barnen bus

Jag fick sova länge i lördags. Linus gick upp med Ella då hon vaknade! Vi åkte vidare till mormor o morfar. Fikade, snackade o umgicks. -Åkte hem när Ella's gröt-time närmade sig. Ralle o Maria kom på kvällen. Åt tacos. Victor o Venessa joinade senare. Ella va även hon med. -Somnade först när klockan närmade sig halv elva...
Söndagen bjöd på städning. Perfekt present på fars dag tyckte jag! (Ja, Han fick hjälpa till!) Ella lämnade vi hos morsan (mommo) o Kaj o hela lägenheten röjdes. (Fannys special-) Fiskgratäng, potatis o ärtor åts till "ensam mamma" o resten av kvällen spenderas i soffan. -En kväll i soffan utan måsten. Utan städ o röj o crap... Fan va nöjd jag e! Skruva ihop lite flaskor, ta en dusch o sen sängen... Så ser min perfekta söndagskväll (fars kväll) ut!


-Blivande par. Julian o Ella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0