För tidig farsdags-present för egna pengar!

Heldag i stan. Följde efter fika, shopping och promenad bort till stadion och mff-shoppen med Agge hem och åt där. Linus stack hem en runda till sin kollega Björn, kom nån timme senare och joinade oss vid matbordet. Linus fick för tidig fars dags-present av Ella oxå. Då vi va inne i shopen hittade jag o Agge "Sm-guld 2010"-t-shirtarna, Va tvungen att köpa varsin till Ralle o Linus. Tyvärr fanns inga i st. M kvar, så Linus som hämtade oss fick komma in, prova ut och därför oxå betala (Lovade honom dock att han fick slå sönder Ellas spargris -de va ju trots allt henne presenten va från- om de skulle krisa...)

Ella sov märkligt idag... Som vanligt på bussen in, som vanligt vid tre-fyra-tiden, men sen, då hon brukar ta sig en powernap vid sex-sju hände inget. Ella bara skrek o grät när jag försökte natta. Somnade till i vagnen men vaknade lika snabbt. Jag tog upp henne efter många om o men -då blev hon nöjd... -Inte tillräckligt trött, kanske? Somnade sen i bilen på väg hem då klockan va runt halv nio. Sov som en stock och vaknade först då vi tog upp henne för välling o pyjamas. Somnade om ganska omgående. -Runt halv tio...

Imorgon e de babycafé som gäller. Alla mina mammor o Ellas polare Ebba, Filippa o Gustav ska mumsa mackor o sjunga sånger. På torsdag ännu inga planer. Fredag ska jag hem till mormor och morfar.. kanske träffar Vickan först oxå. Rasmus o Sophie o lillplutt Julian på kvällen...


Underbaringar. -Ella o Ebba

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin bild på lilla söta Ella :)

2010-11-10 @ 09:11:18
URL: http://familjenmys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0