Vem e hon mest lik egentligen?

dsc_0285 (MMS)

Fick en så fin komplimang av Linus kusin Frida idag. -Hon tittade på Ella, sen på mig o sa "Gud va hon e lik dig!"... Egot steg några grader o mallig blev jag. "Hörde du Ella?! Mamma e lik dig. Lika söt!" tänkte jag... och sa! -kanske inte alls så hon menade kom jag att tänka på sen, men jo. -Vi säger de. Låtsas de! Kanon för självförtroendet om inte annat! Men vad tycker ni? E hon lik mig? -De flesta tycker hon e en "Pappa L-kopia".. Jag kan däremot inte bestämma mig för vad jag tycker... -Söt tycker jag. Sötast av dom alla. Men lik, de vet jag ikke...


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hon är en perfekt blandning av er båda tycker jag! :-D

2010-11-28 @ 13:42:48
Postat av: Maggan

Hon är en perfekt blandning av er båda tycker jag! :-D

2010-11-28 @ 13:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0