Dejt med Supermorsor ggr 3 (?)

Jag o Ella drar till stan o träffar en del av min klan av supermorsor. Vi har ätit morot o potatis-puré precis. (Dock inte vi -igen-... Ella har ätit de!) Riktigt duktigt äter hon nu. Inte alls lika mycket kommer ut. Hon gapar, sväljer o gapar igen (o blir arg om de inte går tillräckligt snabbt)

Jag ska se till att stå emot shopping-suget idag. Äta ska jag inte heller göra. -På sin höjd en kaka! Fan va pengarna går. De e inte kul att vara en "lägsta-nivå"-Mamma. -Inte när de finns så himla mycket kul att handla o så himla mycket gott att äta...


Kommentarer
Postat av: Mad

Fredag kommer ni hit och då ska vi FROSSA i gott! =)

2010-10-04 @ 16:58:48
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0