Frys-fuck!

Ella kämpar mer o mer för att hålla sig vaken varje gång man ska natta. Till slut vinner dock alltid mamma o pappa o liten plutta somnar -vaknar oftast som en solstråle... Så Varför kämpa så, undrar man!

Söndagen blir hemmadag. Vi ska ner o handla, promenixa. Jag ska göra tortillas alá storkok. frysa in en 7-8 st. Fler får inte plats i våra 2 små frysfack. De e för jävla dumt. I nästa lägenhet/hus har jag två krav. Badkar och stor frys. STOR! Att laga mat var eviga dag o inte kunna storhandla känns idiotiskt när man e småbarnsföräldrer... Speciellt sen när man börjar jobba, de blir dagis o kanske ännu en unge. -Fast de dröjer ju. Innan de hoppas jag på hus... -O stor frys!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni borde kolla på lägenhet där ute i annestad där jag och Oskar bodde innan :) 7300:-i månaden för en trea.. Tvättmaskin och torktumlare i badrummet, oftast plats för badkar (kan man köpa på Blocket ju), balkong/uteplats och hiss :)

2010-10-10 @ 13:51:44
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0