Godkänd 6månaders!

Bvc gick bra. Ella e godkänd. Klarade testerna. 7,5 kilo tung e hon oxå. Längden va det inte mycket skillnad på.. En centimeter knappt!

Faster Åsa o Fajja va o hälsade på. Vickan kunde inte. Fick jobba längre! Ella fick supersöta skrikfärgs-kläder (precis det jag väntar mig av den sidan av familjen, alltså!) o jag fick kakor som dom köpt med sig.

Ella va jätteledsen nu ikväll. Tror magen strejkar... Katrinplommon har getts flera dagar i rad, men de har inte blivit mycket bättre... -Andra tips, supermammor?



Kommentarer
Postat av: Emelie

En tesked messmör i ersättningen! Gör susen för mage & tarmar :) om Ebba haft lite magknip så kör vi på det, sen fyller hon oftast två blöjor efter en stund :P

2010-10-06 @ 19:04:13
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com
Postat av: mikaela

jag har testat lite rapsrolja i maten för att smörja tarmarna!! en tesked typ =)) hoppas det kan hjälpa lillfias mage!!

2010-10-06 @ 20:16:29
Postat av: Milla

Härligt att lilla sötisen blev godkänd :)

Det är inte några bissingar på gång som bråkar med henne? Då brukar magen kunna bråka med..



Kram

2010-10-06 @ 20:37:20
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0