Hemma!

Hemma igen.
Tn o Andreas kommer nog hit. Faffar lika så. Jag funderar på att testa ett nytt pastasås-recept, gjort på (bl.a.) kräftstjärtar... Ska bara hitta orken att gå ner o handla. Tvätta ska jag med försöka, samma sak med det. Orken måste hittas.
Annars blir de en relativt lugn lördag. Förhoppningsvis en film ikväll. Lite gotte o lite mys. Kanske lite vin till maten... Morgondagen e ännu inte planerad. Inte mycket i veckan som kommer heller. Agge-dejt tisdag vet jag, känns dessutom som jag bestämt något mer, men kommer inte på vad...

Mammorna (Emelie, Lina, Mikaela) Jessie, Kussi, Mommo, Vickan, Madde, Sophie... Smida lite planer, kanske??



Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Hade inte vi varit snoriga hade ni varit välkomna till oss i veckan, men kanske kan ses för en fika på stan? Jag lovar att inte pilla på er ;)

2010-10-09 @ 20:19:35
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0