Kvällens planer.

Mommo har åkt.
Har ändå hunnit med en del. Ätit, diskat, tvättat (ligger i maskinen) badat Ella. Fixat. Mamma köpte en cola åt mig så mitt behov för dagen ska bli stillat...

Ella ska snart få gröt. Sen ska hon underhållas i nån timme innan de e dax att sova för natten. Jag ska då fixa med hemlighets-projektet. Få se om jag får klart de. Tacopaj ska värmas i micron o tv:n (o datorn) blir mitt sällskap för kvällen...


Möjligen Mammadejt imorgon. Kul! I love my supermammor! Skedgubben e lite dryg, iofs, men man överlever. Får le en stund, låta honom prata lite, sen går han ju (om man inte har halvfulla pantflaskor på bordet -då kommer han tillbaka hela tiden för att se om dom blivit tomma o kan få dom!)
Efter de ska vi iväg. Målet e ännu inte riktigt bestämt, men vi får se... Mer om de imorrn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0