Minisemester!

Mår bättre idag. huvudvärken e borta. Trött e jag inte speciellt mycket de heller... la ju mig faktiskt i hyfsad tid igår!!
Jag o Ella e på väg till stan. Jag i min nya jacka, Ella i son något för stora luvtröja från loppisen.. Vi ska fika med Mikaela o lille Gustav. Kanske gå ett varv på entre. Lina o Filippa kanske kommer dom me. Däremot blir vi utan Emelie o Ebba. Lillsnäckis hade visst feber.

Vigge o Venessa kanske kommer ikväll. Imorgon ska vi till Ellas farfar. Jag ser fram emot denna helgen mer än vad jag brukar se fram emot helgerna.. o de.e ju inte lite! Som en liten minisemester känns de. 2 dagar "ledigt". 2 dagar tillsammans. Underbart e känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0