Söndagen

Ella har fått en hoppgunga idag. I störta laget e den fortfarande. Armarna står rätt ut! Gillade den verkade hon iaf göra. Pappa L satt framför henne. Gungade lite, hoppade lite med henne. Hon kiknade av skratt. Blev däremot ledsen då hon råkade vända sig o inte längre såg oss... Älskade lilla pluttan ♥

Idag har vi städat, jag har handlat. Tvättat. Sängkläderna e bytta, toaletten skiner o de luktar fräscht i hela lägenheten... Jag e rofylld. Till max! (Förutom att jag måste diska de där sista från middagen, men sen så!)
L sover i soffan. Funderar på att väcka honom o sätta igång en film men då kommer han förmodligen bara att somna igen... Kanske får jag nöja mig med "på smällen" som går på 3an.

Imorgon Mammadejt. Emelie o Ebba e friska. Lina o Filippa kommer nog dom med. Mikaela o Gustav vet jag inte hur dom gör än.. Entre e målet. Hansa rånade oss mamma-pengs-fattiglappar förra gången!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Sååå duktig hon e, fattar ju galoppen :D snart springer hon ifrån dig ;)

2010-10-04 @ 08:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0