Jessie-dejt.

Dagen spenderas här. Med Jessie. Hur och vad vi ska göra e inte planerat än. Tortillas till både henne o mig ligger iaf i kylen o väntar. Promenad blir det nog oxå.

Ellas mage har krånglat fram o tillbaka nu i några dagar. -Som jag skrivit om innan. Försöker få i henne mer vatten -men utan att lyckas. Köpt nya, lättare flask-nappar till vattenflaskorna. Mam's. Ser mer ut som dom hon äter ersättningen ur -fast med mindre hål. Hoppas på att de hjälper! Provade även sempers pärondryck igår. tänkte att de kunde ersätta efterrätten, men ikke. Ella gjorde världens miner. tog inte ens flaskan efter några gånger... För surt tror jag de va.
Olja blandas ner i gröten, kanske "smörjer" de magen lite. Får hoppas. Vad gör man annars? Dax att ta kontakt med BVC kanske?


Vet att jag använt denna bild förut, men e den inte för söt?
Jessie o Ella

Kommentarer
Postat av: Malin

Prata med bvc tycker jag. Ella verkar vara väldigt bestämd när det gäller smaker :)

2010-10-11 @ 09:26:23
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Lena Tibell

En av de bästa bilder jag vet

2010-10-12 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0