Tisdag!

Började dagen i en dimma. Tröttare än på länge var jag!

Ellas biff stroganoff gick ner bättre idag. Drack mer vatten gjorde hon oxå. Lika hård i magen e hon dock än! Jag hann äta några tuggor jag med, ändå slank en macka ner då vi satte oss på esspresso house. en kaka oxå, o en cola. Träffade gamla arbetskamraterna Caroline o Frida. Kom fram till att vi borde fika en dag. Snacka lite gamla minnen o uppdateras om vad som händer..
Jag o Agge shoppade även en del. Mest Ella-grejer. En supersöt kanelbulls-body fick Ella i present. Tyckte den representerade Agge så bra. Proffs-bagar-kock-baristan!

Åkte hem med L. Höll på att krocka med en snorunge på moppe. Han stack visst från polisen. Jag muttrade o morrade sen hela vägen hem. -För även om antagligen han skulle få mest skadorvet man aldrig. Tänk om nåt hänt Ella, lixom. Om hon så mycket som skulle gnällt till skulle jag gått ut o prylat upp ungen så han aldrig mer skulle kunna köra moped.. -Sen skulle jag åkt i fängelse o L hade fått sluta sitt jobb o Ella hade växt upp i fattighet o utan mamma, -Så de va nog tur att vi inte krockade, ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0