Tisdagen

Vill börja med att säga TACK till er sötnosar som skrivit en kommentar i inlägget "Vem e ni?" De e verkligen roligt att höra vem som e här inne o läser.. Speciellt Sofie som skrev -Henne visste jag inte om. Nu gör jag. -Jättekul!

Dagen har varit mysig som attan! Maria o Jag träffades i stan. Kollade affärer. Åt lunch o myste. Träffade Lina o Filippa, o sen även Evelina på esspresso house (vilket oxå avslöjar vår fika)
Tågade mot konsum o sen vidare hem mot Maria o Ralles crib. Riktigt avundsjuk blev jag när jag såg den stora lägenheten. Full av förvaringsmöjligheter o garderober (visst. Jag älskar vår lya, men snetaket gör att man knappt kan inreda den, garderober e lika med noll... okej, en. stor. O skåp o dylikt har vi jättepyttelite av..) L kom dit. Ralle kom från jobb. Vi åt en underbar bacon/svamp-röra och färsk pasta. Blev mätt o tvingade Agge att berätta grundligt hur detta skulle tillagas.

Ella sover. Somnade i bilen. Fick lite mat när vi kom hem o somnade sen rätt snabbt igen. Jag o L ska kolla "farsan" (filmen) Äta popcorn ska vi med.
Imorgon kommer kanske Vicky. Hoppas på de. Hon skulle jobba en stund på förmiddagen, träna på kvällen, men mellan de kunde hon nog komma hit. -Om hon fick låna bilen, då! Bvc ska oxå besökas. Halvårs-kontroll.. Vad görs där, supermorsor? -Något att oroa sig för? Förbreda sig på?



Kommentarer
Postat av: Emelie

På halvårskontrollen ska de bara kolla så hon kan vad hon ska kunna när hon är runt 6 månader :) inget farligt alls! Om hon inte blir rädd för att dom har vit rock såklart... :P

2010-10-05 @ 22:12:41
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com
Postat av: Mad

UNDERBAR bild! Som sötnötens små ögon lyser av kärlek. =)

2010-10-06 @ 07:40:58
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0