Efterlyses: Dejter till nästa vecka!

Jag vet inte varför, men jag e helt otroligt seg idag...
Ella sover. Linus rotar efter kastruller i källaren, jag sitter uppkrupen i soffan o kollar lite vagnar på nätet (tack för tipset, Mad... Har mailat annonsören! Ni andra - TIPS sa jag!!)

Dagen va härlig. Åt smörgås o chokladmuffins, drack cola o snackade massa. Glömde dessutom min termos i lite sådär freudiansk stil när jag gick därifrån.. Hoppas ju vi ses igen snart, -O nu måste vi de.. Om jag ska ha min termos! (som jag iofs visst klarar mig utan, men låtsas att jag inte gör de så morsorna Lina o Emelie snart dejtar oss igen)

Imorgon kanske syster kommer förbi. Vi får se.. Annars e inget planerat. (Någon?!) På lördag ska mommo passa liten bus-fia medans jag o L handlar på Willys, pantar burkar o flaskor för ett halvår (källaren e full!) o sen kanske även drar ut en sväng på IKEA för att handla lite nödvändig (och förmodligen lite onödigt, -Jag menar de e ju ikea!!) Söndagen går åt att träffa en annan Ella. En drygt ett år äldre Ella än min Ella... Hennes mamma Josefin o Jag gick i samma klass på gymansiet o brukade hitta på en HEL del hyss. Ska bli så kul! Har verkligen saknat Jodde-fin!

Nästa vecka e totalt oplanerad. Onsdag eftermiddag/kväll e bokad, liksom lördagen, men annars e de tomt. Madde o Petra? Emelie o Lina? Andra mammor eller ikke-mammor, (-Aggos, Alice, Tn eller Vickan t.ex.?) som e sugna på bus..? Säg till! (Ja, jag låter desperat. Kanske e de me! Dagarna blir så mycket roligare, så mycket "kortare" om man leker/dejtar. Så om jag e despo så varsågod!)



-Älskade buselibus-Bella!


Kommentarer
Postat av: Mad

VI vill!!!(RÄCKER UPP HANDEN!)...

Men =( vi är inte förkylningsfria än..=( Jag vet aldrig om jag kommer bli det.

2010-09-03 @ 07:36:23
URL: http://mamamad.se
Postat av: mariaohlin

Aggos kan på tisdag ! <3

2010-09-03 @ 09:03:21
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag och Ebba är på! När som :)

2010-09-03 @ 14:10:44
URL: http://emeliten.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0