Fika-bidrag!

Nu drar jag o Ella in till stan för att möta upp Jessie. Entre e målet (Faktiskt Jessie som föreslog, men jag va ikke sen att tacka ja!) o jag gissar på att de blir fika o gå-runt-o-fönstershoppa-dag (iaf för min del -Jessie däremot e väl aldrig sen med att slänga ner några varor i shopping-korgen..?!)

Finns de förresten något parti som funderar på att inför någon slags latte/fika-penning för morsorna ska jag lätt rösta på dom!! Fika e kul, men dock för dyrt att roa sig med 3-4 dagar i veckan... Tänk på de nu innan valet, politiker. -You have my vote!

(*Jag vet att politik e ett känsligt ämne, men jag skojar ju bara! Självklart röstar jag inte efter vem som skulle ge en ett sådant bidrag -som att de någonsin skulle hända!- Fast fika-bidrag skulle faktiskt suttit fint. -O de tycker nog alla tjejer!)



-Söt Jessie o glad Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0