Loppis!

Drar på loppis med systrarna Ormberger. Madde o lille Wincent kanske även dom hänger på. Hoppas på de iaf! Jag o Ella spenderar sen dagen själva. Pappa L ska iväg med jobbet, spela painboll o sen dricka bärs o äta hos bossen. Gå ut o svira. Vi vet däremot inte var vi hamnar. Kanske hos morsan, kanske stannar vi här. Vickan kommer iaf ikväll efter jobb. Spenderar natten o morgonen här. MYS!
Men nu e de loppisen först o främst. Hoppas på fynd!
-Overall, åkpåse, kläder o skor e bara lite av vad som behövs!


Kommentarer
Postat av: Mad

Fina du! Ja vi får ta det en annan gång. Jag orkade inte. Kroppen är inte som den ska vara just nu..

Nästa vecka är vi bokade måndag och onsdag so far. Jag har vattengympa på förmiddagen på tisdag men efter 12.30 är det fritt fram att komma hit ;) Jag kan bjuda på scones!?

2010-09-25 @ 20:15:14
URL: http://mamamad.se
Postat av: Emelie

Snyggaste morsan-award till Fanny! Lätt!

2010-09-26 @ 00:17:13
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0