Miss Envishet!

Ella borde hetat envis eller nåt i andranamn, för fy fan va envis hon e! Trött som ett helvete o arg som ett bi försökte jag nu i drygt en halvtimme att natta henne (Ja asså Ella va trött som ett helvete o arg som ett bi -iofs jag me. men syftade på henne i detta fallet!)
Inte skulle hon sova. Nope. Inte en chans. Ögonen går i kors -e uppe o vänder bakom ögonlocken, grinandet totalt. Spottar ut nappen gör hon oxå. River sig i ögonen o sliter sitt hår. Jag gav upp. Låter henne ligga här brevid mig i soffan. -Hon verkar nöjd. gnäller lite (av trötthet) ibland, men ligger o tittar o slåss med sin tiger. Snart kan jag väl ge henne mat o se om jag kanske har den ultimata turen att hon somnar med flaskan i munnen (förmodligen inte) Sen bär de in till stan. Kanske först då vill grin-fia sova (?) På bussen. Där jag ändå bara sitter rakt upp o ner o inte har möjlighet att uträtta något. DÅ sover hon, Fia. Då passar de utmärkt för henne.... Kanon!


Envisheten har hon efter pappa. O okej, efter mamma med!
-Envishet till tusen är resultatet. Ella e resultatet ♥

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Mammsen vet en unge som heter Vilja, född på samma dag som jessie..kanske är något som funkar för Ella också?

2010-09-26 @ 23:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0