mobilblogg -Kissproblem!

Ella vaknade precis. storgrät, men somnade om efter en halv flaska ersättning! Bytte blöjan gjorde jag oxå men upptäckte att där inte fanns något kiss... några droppar, möjligen, men inte mer!
Blir såklart orolig. Ella fick en ny blöja o åt ett rejält mål innan hon somnade vid åtta, innan de kissade hon iofs ner sig totalt. Låg på skötbädden o de rann upp på ryggen, enda upp i håret..! En styck (droppandes) Ella bars självklart in i badrummet och därefter ner i badet.

Trots mastodont-kissningen innan tycker man väl hon borde haft lite mer i blöjan..? En liten skvätt, iaf! O jag oroar mig inte bara för att jag nu EN gång funnit en blöja utan kiss, utanför att jag även tänkt på de inatt (Då iofs sista blöjbytet va lika med "tegelstens-blöja")

Ska jag va orolig?! Betyder de typ livsfarlig sjukdom eller bara stor blåsa att Ella kör så här lite "ena-blöjan-torr-nästa-genomblöt"-stil..? Dessutom har hon ju vaknat betydligt mer de senaste nätterna, vilket resulterat i fler blöjbyten -e de därför de känns som där e så lite i blöjan? -Eller mer skrämmande; e detta just anledningen till varför hon vaknar? -Mår hon dåligt?

Liknande erfarenheter o tips välkomnas!
SUPERMAMMOR -Jag behöver er hjälp!!

Måste lägga till att hon äter bra, dricker bra av vattnet o har förutom sömnen känts precis som vanligt idag...

Kommentarer
Postat av: Malin och lilla Oliver

Hoppas det har kommit kiss, annars tycker jag du ska ringa ert bvc! Kramar

2010-09-16 @ 07:42:29
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Milla

Håll lite koll bara, och om det fortsätter skulle jag nog ringa..



Kram

2010-09-16 @ 12:35:52
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0